przegląd dokumentów

Księgowość

Kompleksowa obsługa księgowa

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych albo podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • prowadzenie ewidencji do celów podatku VAT
  • rozliczanie w zakresie podatku VAT
  • wypełnianie wszystkich niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdawczych na podstawie ksiąg i rejestrów oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
  • opracowywanie Zakładowych Planów Kont
  • rozliczanie w zakresie podatku dochodowego
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS
  • reprezentowanie Podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym i innych urzędach w zakresie naszego umocowania
  • przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Urzędzie Skarbowym i ZUS